Zwroty i reklamacje
W celu zgłoszeń gwarancyjnych, pogwarancyjnych, zwrotów, rękojmi bądź zgłoszeń z tytułu ubezpieczenia prosimy o dokonanie tego poprzez drogę mailową: sklep@gamer-zone.pl.
Prosimy towar wysyłać przede wszystkim firmą kurierską, nie zalecamy wysyłania pocztą tradycyjną jak i firmą Pocztex. Prosimy również o stosowanie oryginalnego zabezpieczenia oraz o dołączenie do paczki odpowiedniego dokumentu związanego z powodem zgłoszenia (załącznik 1 lub załącznik 2).
Problemy związane z transportem przesyłki, prosimy kierować drogą mailową na adres: sklep@gamer-zone.pl. W przypadku uszkodzeń lub ubytów prosimy o dołączenie protokołu szkody, który to kurier ma obowiązek spisać do 7 dni roboczych od dnia doręczenia.
Adres zwrotów i reklamacji:
Gamer-Zone
Zgorzelec, al. Ujazdowska 41a
59-900 Zgorzelec
tel. 510 509 960
Godziny przyjęć: 9.00-15.00
Reklamacje należy składać wyłącznie na powyższy adres.
W związku z możliwością uszkodzenia przez firmę doręczającą, rzecz należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniami fizycznymi. W przypadku nie zastosowania oryginalnego opakowania i zabezpieczenia odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada adresat.